Garantija
-
Vartojimo prekių garantijos sąlygos
Sebo.lt parduodamiems visiems dulkių siurbliams yra suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir sąlygos yra nurodomi tų prekių aprašymuose arba kaip numato Europos Sąjungos teisės aktai.Prekes remontui reikia pristatyti į autorizuotą servisą .
Garantinis aptarnavimas atliekamas įgaliotam serviso centrui pateikiant pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą), šis dokumentas kartu yra ir garantinis talonas. Nemokamas garantinis aptarnavimas galioja tik tiems dulkių siurbliams, kurie eksploatuojami vartotojo namų ūkyje, tenkinant vartotojo ir jo šeimos narių poreikius ir laikantis naudojimo instrukcijos nurodymų. Nemokamas garantinis aptarnavimas negalioja, jei buitinis dulkių siurblys buvo naudojamas profesionaliais tikslais - pvz. kavinėse, maitinimo įstaigose, ir t.t.
Garantinį aptarnavimą, kilusį dėl gamintojo kaltės, siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką, tačiau tai netrunka ilgiau nei- 14-21 dieną nuo prekės perdavimo į garantinį servisą;
- 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio.
Prekė garantiniam aptarnavimui turi būti pristatyta pilnos komplektacijos, t.y. kad būtų galima įjungti.
Atkreipiame dėmesį, kad:
visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
Garantinis aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose.
Garantinis aptarnavimas netaikomas buitinių dulkių siurblių defektams, atsiradusiems:transportavimo metu ,neatsargaus ar neteisingo naudojimo metu;
dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - dulkių maišeliams, filtrams, šepečiams, antgaliams, lemputėms.
plastmasinėms dalims, kurių padėtis keičiama rankomis;
Garantija nėra taikoma: *prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, ir t.t.);
* Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi.Garantinis aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose.